Thursday, January 13, 2011

hai hin haim heles hif hu...

dh lama xmenatap papan skrin putih tempat aku meluah prasaan ni...
emm...saat cmnila aku suka menaip coretan hati..hehe...

xtau nk describe cmner prasaan ni, sedih, mudah sgt terasa, fikir bukan2...
tpi salah ke kalo pk cmtu??cam lgu faizal tahir, COBA...
"siapa aku sebenarnya padamu mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu......"

opsss!!ape kaitan plak ngan ape yg aku naik taip ni???
straight 2 the point k...huhuhu....
emmm...cemburu ni..buat aku xsnang, buat aku resah, xtentu arah...
betul2 xsdap hati dan xblh nk duduk diam...
jeles ke????!!!!

mestila aku jeles, jeles tahap cipan tau...nasib baik si cipan tu sepupu si tenuk...
kalo xngan tenuk2 skali aku sumbat istilah jeles...argggghhhh...
tp aku xde hak...die mgkin sape2 bg aku, tp aku???mgkin bukan aku di hatinya..
ufhhh...ape aku pk ni??
nilah prasaan yg aku pling tkut...untuk kli ke brapa aku perlu kecewa....

die diam membatu diri, ya tidak itu padanya...
aku hnya bermain dgn byangan tanpa pasti...mgkin aku aku mampu memiliki byangan itu??
Ya Allah, berikan aku jawapan......

No comments:

Post a Comment

Pages